Miljøtræningsdag v. Tinne Kamm
15.02.2020 kl. 09.00 - 15.02.2020 kl. 13.00
KTR - Ridehuset

Miljøtræningsdag ved horsemanship instruktør Tinne Kamm
Der bliver opsat en bane op med forskellige udfordringer. Du får mulighed for at arbejde både fra jorden og til hest eller begge dele.

3 ekvipager ad gangen på hold af 60 min.
Pris 100 kr pr. ekvipage.
Banen sættes op 9.30 og tages ned efter kl. 14. Som deltager hjælper du med enten at sætte banen op eller tage den ned.

Opslag med tid og holdsammensætninger ser du på facebook et par dage før miljøtræningsdagen. Har du særlige ønsker til tid, eller hvem du vil være på hold med, kan du skrive det i bemærkningsfeltet ved tilmelding.

Tilmelding er fortrinsvis for KTR medlemmer med ridehuskort. Hvis der efter tilmeldingsfristen er ledige pladser vil der blive åbnet op for tilmelding for øvrige, som kan deltage ved at indløse et dagskort på 60 kr udover betaling for miljøtræningsdagen.

Kastrup Tårnby Rideklub