Prøveundervisning dressur v/Trine Fisker
Der er desværre ikke flere ledige pladser
Klubben har ansat ny underviser i dressur, da det kan være svært at få plads hos de nuværende trænere grundet høj belægning.
Klubbens nye træner er Trine Fisker. Trine har som junior og youngrider deltaget i Ecco-cups, og har bl.a. opnået placering blandt landsholdryttere.
Trine har selv uddannet sin nuværende hest til begyndende Grand Prix niveau og har de sidste 6 år redet hos tidligere verdensmester og OL-sølv vinder Anne-Grethe Törnblad.
Trine vægter i sin undervisning at have fokus på en god grundridning, samt at undervise en glad og velfungerende ekvipage. Derfor har det stor betydning for Trine, at der er god kemi og kommunikation mellem rytter og underviser.
Trine kan som underviser også sætte sig op på sine rytteres heste og mærke efter på hesten, så man i fællesskab kan finde den rette fremgangsmåde.
Der arrangeres prøveridning den 5. december og den 19. december til en introduktionspris på kr. 75 for 30 min. Trine starter til januar og herefter vil prisen være 440 kr. på månedsbasis.
19.12.2020
19.12.2020 kl. 10.00 - 19.12.2020 kl. 15.00